شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته سه‌شنبه 25 آبان 1400/ شماره 402
تکرار رقابت گروه‌های پرمصرف نایلون و نایلکس،تداوم صعود دلار نیمایی،دلار صرافی روی مدار نزولی،اُفت عمده قیمت های بازار،صعود برنت به 82 دلار،کاهش 7 هزار واحدی بورس تهران،

 تکرار رقابت گروه‌های پرمصرف نایلون و نایلکس
معاملات گروه های پلی اتیلن، پلی استایرن انبساطی و ABS امروز در بورس کالا انجام شد و هر چند قیمت پایه گروه های پرمصرف نایلون و نایلکس ترکیبی از افزایش و کاهش بود اما رقابت ها تقریبا همانند هفته گذشته رقم خورد. رقابت گروه پت بطری و سنگین بادی نسبت به هفته گذشته با اندکی افزایش روبرو شد. کالاهای گروه پت بطری که هفته گذشته بین 5 تا 14 درصد معامله شده بودند امروز بین 13 تا 19 درصد معامله شدند. گرید 0075 بندرامام نیز با 25 درصد رقابت معامله شد.

تداوم صعود دلار نیمایی
میانگین هفتگی دلار نیمایی که از 23 آبان تا دیروز 23 تومان افزایش پیدا کرده بود، امروز نیز روند افزایشی داشت و با 51 تومان افزایش به 23 هزار و 263 تومان رسید. میانگین روزانه امروز نیز در کانال 23 هزار و 300 تومان ماند.

دلار صرافی روی مدار نزولی
دلار صرافی ملی که روز دوشنبه با کاهش 239 تومانی به کانال 26 هزار تومان عقب نشینی کرد و به 26 هزار و 980 تومان رسید امروز را هم کاهشی آغاز کرد و با مجموع 80 تومان اُفت تا ساعت 15.00، 26 هزار و 900 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد هم که روز گذشته تا 28 هزار و 150 تومان عقب نشینی کرده بود امروز اما افزایشی شد و به 28 هزار و 300 تومان رسید.

اُفت عمده قیمت های بازار
به دنبال کاهش قیمت دلار، امروز قیمت های بازار عمدتا روندی نزولی داشتند. در کالاهای پرمصرف نایلون و نایلکس در عمده گروه ها روندی کاهشی دیده می‌شد، سنگین فیلم و سبک خطی کاهش بیشتری نسبت به گروه های دیگر داشتند و 200 تا 300 تومان اُفت را ثبت کردند. البته تا تنظیم این گزارش، تأثیر رقابت های انجام شده در بورس کالا، روی قیمت های بازار، در نظر گرفته نشده است. کالاهای گروه پ پ نساجی نیز عموما بدون تغییر نسبت به قیمت های روز دوشنبه قیمت گذاری شد. در گروه پ پ شیمیایی، کالاها یا بدون تغییر یا در گروه محدودی روندی افزایشی داشتند.

صعود برنت به 82 دلار
برنت که معاملات روز گذشته را با عقب نشینی به 81 دلار آغاز کرده بود، امروز مجددا به بالای 82 دلار صعود کرد. قیمت برنت تا ساعت 15:00: 82 دلار و 61 سنت. 

کاهش 7 هزار واحدی بورس تهران
بورس تهران که ابتدای هفته روندی افزایشی داشت اما از روز گذشته مسیر کاهشی را پی گرفت و شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات با  7 هزار و 715 واحد اُفت به 1 میلیون و 408 هزار عقب نشینی کرد.


ویکی پلاست| مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟